LOCAL2LOCAL
Opći cilj projekta je jačati promociju ruralnih područja i destinacija putem specifične lokalne ugostiteljske ponude i prepoznatljivih agri-food proizvoda, a specifični ciljevi su sljedeći: povećati kompetencije nositelja lokalne ugostiteljske ponude i potaknuti transformaciju, modernizaciju i reinterpretaciju lokalne gastronomije koristeći lokalne namirnice; jačati prepoznatljivost destinacije kroz promociju ugostiteljske ponude temeljene na lokalnoj resursnoj osnovi i nematerijalnim i etnološkim značajkama; i potaknuti učenje o agri-food proizvodima formirajući neformalne mreže kao temelj za kratke opskrbne lance (KOL).
Nakana projekta je, putem interpretacije i podizanja kompetencija, potaknuti korištenje lokalne gastronomske mudrosti kako bi se poboljšao doživljaj, emocija i sjećanja gostiju i povećala reputacija ugostiteljske ponude.
Kompetencije ugostitelja će se povećati putem masterclass radionica s istaknutim stručnjacima koji će reinterpretirati tradicionalne recepture koristeći lokalne namirnice ili načine pripreme, te će se ugostitelje koji se pridruže certificiranju dodatno istaknuti putem promocije i sustava preporuka ,,Local2Local“ kako bi se podiglo povjerenje gostiju i posvjedočilo da ugostitelj koristi lokalne namirnice, te ističe tradicijske nematerijalne vrijednosti povezane s lokalnom gastronomijom. Projekt sadrži i edukativnu komponentu, a izradit će se jednostavan sustav certificiranja/standardizacije ugostitelja kao uvjet za pristupanje Local2Local web stranici i pravo postanka nositeljem oznake kvalitete Local2Local za ugostiteljske objekte koji nude provjerenu hranu od lokalnih namirnica.
Projekt ima promocijsku funkciju primarno jer će doprinijeti vidljivosti lokalnih dionika s područja partnera na način da ojača njihovu prisutnost u medijskom prostoru putem promotivnih kampanja koje sadržavaju najmanje promotivne video materijale za svako područje i drugo prema potrebama uključenih partnera. Projekt promovira kreiranje mreža za facilitiranje suradnje u neformalnim Kratkim opskrbnim lancima (KOL) između lokalnih proizvođača i ugostitelja i razvoj povjerenja u mreži što je najviša dodana vrijednost projekta. U tu svrhu bit će organizirani B2B sastanci između lokalnih dionika u ugostiteljstvu i pružanju usluge hrane i pića i lokalnih proizvođača, te izrada pojedinačnih Baza lokalnih proizvođača za javnu objavu i korištenje.
Projekt je sukladan smjernicama strategije Od polja do stola, te smjernicama za zelenu i digitalnu tranziciju. Aktivnosti se velikim dijelom događaju online, a tiskanje materijala je svedeno na minimum i to isključivo na recikliranim materijalima.
Glavni partner: LAG ,,Terra liburna“
- LAG Frankopan
- LAG Južna Istra
- LAG Mareta
- LAG Marinianis
- LAG Prigorje
- LAG Sjeverna Bilogora
- LAG Zagora
Ciljane skupine su:
Ugostitelji i pružatelji usluga hrane i pića koji će ostvariti povezivanje s lokalnim proizvođačima, edukacija, promocija, certifikacija oznakom kvalitete, ojačan pristup lokalnim namirnicama;
Djelatnici, članovi, volonteri i dionici s LAG područja koji će realizirati interni prijenos znanja, prijenos dobrih praksi, edukacija o KOL, Strategiji ,,Od polja do stola“, osposobljavanje o lokalnoj certifikaciji oznakom kvalitete (LAG certifikacijsko tijelo);
Mali proizvođači agri-food proizvoda se kroz edukaciju o KOL-u i povezivanjem s ugostiteljima imaju priliku proširiti vlastito tržište; i
Šire stanovništvo i gosti koji će imati provjerenu ponudu lokalne hrane i pića, pristup znanju o agri-food proizvodima i mogućnost upoznavanja lokalnih proizvođača/ugostitelja na manifestacijama.


